Sayt menyusi |
|
|
|
Statistika |
|
Jami onlaynda 1 Mehmonlar: 1 Foydalanuvchilar 0 |
|
|
Главная » 2014 » Aprel » 02
2010-2011 o‘quv yilidan e’tiboran umumta’lim maktablarining V–VIII sinf o‘quvchilari o‘rtasida o‘tkazib kelinayotgan bilimlar bellashuvining joriy yilgi Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar bosqichi nihoyasiga yetib, hududlar miqyosida maktab hamda tumanlarning dastlabki reytingi aniqlandi. Xalq ta’limi vazirligi va Respublika ta’lim markazi tomonidan tashkil etilgan brifingda dastlabki bosqichlar natijalari va so‘nggi (respublika) bosqichiga tayyorgarlik ishlarining borishi to‘g‘risida ma’lumot berildi.
Aytish joizki, bilimlar bellashuvini o‘tkazishdan maqsad sog‘lom raqobat asosida o‘quvchilarning bilim olishga ishtiyoqini kuchaytirish, qobiliyati va iqtidorini quyi sinflardayoq aniqlash, davlat ta’lim standartlarida belgilangan talablar bajarilishi holatini tahlil etish hamda ta’lim sifati ko‘rsatkichlar
...
Davomini o'qish »
Просмотров:
715
|
Добавил:
Bahodir
|
Дата:
02.04.2014
|
|
Maktab o‘quvchilari orasidan eng iqtidorlilarini aniqlash va rag‘batlantirish maqsadida o‘tkazilayotgan bilimlar bellashuvining 3-bosqichi barcha viloyatlarda yuqori saviyada tashkil etildi. Yakkasaroy tumanidagi 144-umumta’lim maktabida mazkur bahsning Toshkent shahar bosqichi bo‘lib o‘tdi. — Joriy yilda Toshkent shahri bo‘yicha bilimlar bellashuvining maktab bosqichida 90279 nafar, 2-bosqichda esa 8368 nafar iqtidorli o‘g‘il-qiz kuch sinashdi, — deydi Toshkent shahar xalq ta’limi bosh boshqarmasi metodisti Gulchehra Mamanbaeva. — Tuman bosqichida 1-o‘rinni egallagan 510 nafar ishtirokchi shahar bosqichida bellashdi. Ulardan 101 nafari ixtisoslashtirilgan davlat umumta’lim maktablari o‘quvchilari. Bu ko‘rsatkich o‘tgan yilga qaraganda ancha yuqori. Bu esa o‘quvchilarning sinovlarga puxta tayyorgarlik ko‘rayotganidan dalolat bermoqda. B
...
Davomini o'qish »
Просмотров:
815
|
Добавил:
Bahodir
|
Дата:
02.04.2014
|
| |
|
|
Kirish uslubi |
|
|
|
Saytdan izlash |
|
|
|
Taqvim |
|
|
|
Arxiv |
|
|
|
|